Jesteśmy największym w Europie internetowym sprzedawcą podłóg, ścian i sufitów. Od 2006 roku jesteśmy dumni, że zawsze oferujemy najlepsze ceny i pierwszorzędną obsługę.
Od 1974 roku jako hurtownia wykładzin ściennych i podłogowych z siedzibą w Wuppertalu wyrobiliśmy sobie markę na skalę krajową i staliśmy się niezawodnym partnerem dla wyspecjalizowanych sprzedawców detalicznych, rzemieślników i dekoratorów.
Od tapet i tekstylnych wykładzin podłogowych do pełnych linii detalicznych - nasze portfolio produktów rozwijało się aż do przełomu tysiącleci.
Internet zrewolucjonizował kanały dystrybucji, dlatego wiosną 2006 roku, jako jedni z pierwszych w branży, dostrzegliśmy szansę dla produktów renowacyjnych i na to że handel online będzie właściwą drogą w przyszłość. Podobnie jak wielu pionierów w erze Internetu, młode pokolenie naszego kierownictwa zaczęło małymi krokami eksplorować sprzedaż online na targowiskach i w sklepie budowlanym, który z dzisiejszej perspektywy wygląda archaicznie.
Już po krótkim czasie biznes rozwinął się tak pozytywnie, że inwestycje w sprzęt i oprogramowanie oraz nowi pracownicy sprawiły, że nasz sklep internetowy stał się bardziej profesjonalny i zorientowany na przyszłe potrzeby. Już dwa lata po założeniu sklepu, w 2008 roku, zdaliśmy sobie sprawę, że udany handel internetowy nie powinien zatrzymywać się na granicach państw.
Dlatego też, w duchu przyjaźni francusko-niemieckiej, zwróciliśmy się do naszych przyjaciół z lewej strony Renu - Francji! Aby móc oferować najwyższy możliwy poziom usług i nadać naszemu sklepowi internetowemu lokalny koloryt, założyliśmy w tym celu własną firmę w północnej Francji, w której zatrudniamy wyłącznie francuskich pracowników.
Z kontynentu na wyspę, w 2010 roku powstał nasz brytyjski oddział pomiędzy Bristolem a Londynem. Szybko zdaliśmy sobie sprawę, że w Wielkiej Brytanii inne jest nie tylko jedzenie, ale także gusta dotyczące podłóg. Ale było to dla nas wyzwanie, które podjeliśmy, więc teraz Anglicy mogą zamówić u nas swój brązowy dywan z wełny szkockiej.
Ponieważ atrakcyjny wystrój wnętrz może być również częścią Dolce Vita, w 2012 roku rozszerzyliśmy działalność na Włochy, a nasza firma mieści się w Turynie. Od tego czasu kontakt dla wszystkich przyjaznych renowacji klientów sięga od Południowego Tyrolu po Sycylię - molto bene!
Również w Europie Wschodniej Internet stał się od kilku lat ważnym centrum handlowym. Oczywiście nie możemy tego przegapić - i od 2016 roku z powodzeniem rozbudowujemy nasze polskie biuro, a od końca 2017 roku przekraczamy granicę Czech.
Uważny czytelnik zauważy, że w historii brakuje dużego europejskiego kraju, a mianowicie Hiszpanii. "Vamos España!" pomyśleliśmy i nie mogliśmy się powstrzymać, aby również w 2017 roku nie założyć siedziby w Walencji. Oczywiście nie trzeba dodawać, że do krajów naszych dostawców z własnymi sklepami włączyliśmy również Austrię i kraje Beneluksu. Na rok 2018 nie jest wprawdzie planowana dalsza ekspansja, ale kto wie...
W 2020 roku, wraz z otwarciem sklepów w Szwecji i Finlandii, rozpoczeła się przygoda w Skandynawii. W najbliższych latach planowane są również dalsze rozbudowy. A kto wie, może w 2030 roku będziemy już podbijać Księżyc...
To, co zaczęło się jako zakład w Nadrenii Północnej-Westfalii, z biegiem lat stale się rozrastało. Wszyscy nasi pracownicy są ze sobą w stałym kontakcie. Regularne spotkania pracowników i dobra atmosfera pracy są dla nas tak samo ważne jak dialog międzypokoleniowy. Dlatego do naszego zespołu należą zarówno młodzi profesjonaliści, jak i doświadczeni pracownicy - ponieważ wiemy, że obie strony mogą się od siebie nawzajem uczyć.
Cieszymy się również z tego, że regularnie wprowadzamy praktykantów ze wszystkich naszych regionów do pracy w handlu online, dzięki czemu w naszych biurach zawsze doświadczamy pokojowej, wielokulturowej koegzystencji, o której gdzie indziej można tylko spekulować.
Dzięki osobistej obsłudze klienta znamy osobiście wielu naszych długoletnich stałych klientów i ogólnoeuropejskich sprzedawców detalicznych, a dzięki ich zaufaniu i rekomendacji oferujemy nasze produkty na zamówienie również poza naszymi zwykłymi obszarami działania.
Ważne jest dla nas, abyśmy zawsze mogli zaoferować naszym klientom niezmiennie duży wybór i najwyższą jakość w naszej szerokiej ofercie katalogowej. Dlatego przy włączaniu artykułów do naszego asortymentu stawiamy na absolutną przejrzystość producentów i preferujemy producentów, którzy przeprowadzają regularne kontrole swojej firmy jak i swoich podwykonawców, aby zagwarantować nienaganny proces produkcji. Aby móc trwale zapewnić jakość naszych produktów, przywiązujemy szczególną wagę do zrównoważonego działania i starannej produkcji marek, które reprezentujemy.
Stale odpowiadamy na potrzeby każdego z naszych klientów, który ma swoje własne preferencje i oczywiście indywidualny budżet. Niektórzy lubią szyk i ekstrawagancję, inni przywiązują dużą wagę do produkcji przyjaznej dla środowiska lub braku pewnych dodatków.
Dlatego też w naszym sklepie internetowym można filtrować artykuły pod kątem różnych aspektów pożądanej podłogi i innych produktów i w ten sposób zawsze można śledzić nasz ogromny asortyment, który jest unikalny w Europie. Ponadto, stale aktualizujemy nasze zapasy, abyś zawsze mógł zakupić najnowsze kolekcje.
Na początku każdego roku odwiedzamy odpowiednie targi branżowe. Wśród nich jest oczywiście Domotex, wiodące targi na świecie, a tym samym absolutny must-have dla naszego zawodu. Następnie na naszym blogu, Facebooku lub Houzz chętnie informujemy Cię o trendach w branży, abyś nigdy nie przegapił okazji do realizacji swoich projektów w sposób optymalny i możliwie najtańszy. U nas nigdy nie znajdziecie tanich produktów, współpracujemy tylko z producentami, którzy spełniają najwyższe standardy jakości i widzą siebie, jak i nas, w segmencie premium. Mimo to obiecujemy Państwu: W BRICOFLOR otrzymacie Państwo najlepsze produkty w najlepszej cenie!